چسب سرامیک مگا استون بی رقیب در کیفیت - مگا استون
چسب سرامیک مگا استون بی رقیب در کیفیت

چسب سرامیک مگا استون یکی از برترینهای چسب های صنعت ساختمان در بازار می باشد . مقاومت , استحکام و ماندگاری بالا , قدرت چسبندگی زیاد و سرعت در نصب سرامیک , تمیز کاری و قابل استفاده بودن در دماهای مختلف با زیر ساختهای متفاوت از ویژگیهای برتر چسب سرامیک مگااستون می باشد .

از سرامیک بر روی دیوار , یا کف در فضاهای داخلی ساختمان و منازل استفاده می شود و به دلیل زیبایی و عدم نفوذ پذیری سرامیک ها در مقابل رطوبت، مشتریان زیادی دارند. تا چند سال قبل برای نصب سرامیک ها به دیوار یا کف زمین، از لایه نازکی از ملات که شامل مخلوطی از سیمان، ماسه و شن می باشد، استفاده می شد البته هنوز هم این روش رایج است ولی به دلیل هزینه های زیادی که دارد بعلاوه اینکه کثیف کاری آن زیاد است، چسب سرامیک می تواند انتخاب بسیار بهتری به نسبت ملات باشد.

.

ثبت سفارش آنلاین

خرید چسب سرامیک مگااستون

آنلاین خرید کن !

چسب پرسلان

 

چسب سرامیک چیست

تا همین چند وقت پیش برای نصب کاشی و سراميک از ملات استفاده می شد ولی اخیرا انواع مدل های چسب سراميک وارد بازار شده اند که کار را خیلی راحت تر کرده اند.

چسب سراميک جایگزینی مناسب و بی رقیب برای ملات ماسه و سیمان است و استفاده از آن علاوه بر اینکه خیلی راحت تر است ، باعث زیبایی و تمیزی بیشتر کار می شود. انواع مختلفی از چسب سراميک در مدل های پودری و خمیری وجود دارند که مدل پودری لازم است با آب ترکیب شود تا بتوان از آن استفاده کرد اما مدل خمیری قبلا با آب ترکیب شده است و برای استفاده از آن کافیست درب ظرف باز شود. چسب سرامیک مگااستون بصورت به صورت دو پارت A و B می باشد که در زمان نصب باید با هم بصورت مساوی مخلوط شوند .

چسب سرامیک

با انتخاب بهترین چسب سرامیک در واقع نصف کار انجام شده است و نصاب می تواند کار نصب سرامیک را با بیشترین دقت انجام دهد.

ویژگی های چسب سرامیک

چسب سرامیک اغلب به رنگ های سفید و خاکستری است تا مشتری بتواند رنگ مناسب با توجه به کار انتخاب کند. اگر چسب سرامیک پودری خریده شود، برای استفاده از آن نیاز است که با نسبت مناسبی از آب مخلوط شود و ترکیب خمیری مانند به دست آید اما چسب سرامیک خمیری به صورت آماده است و با باز کردن درب آن، قابل مصرف است. به دلیل این ویژگی متفاوت، ماندگاری چسب سرامیک خمیری محدودتر است و پس از بازکردن درب بلافاصله باید استفاده شود اما چسب پودری تا زمانی که با آب مخلوط نشود، ماندگاری دارد.

برخی ویژگی های منحصر به فرد چسب سراميک عبارتند از :

مقاومت، استحکام و ماندگاری بالا

چسب سراميک در مقایسه با مصالح سنتی، مقاومت بسیار بالاتری دارد و پس از سال های طولانی پس از نصب همچنان استحکام خود را حفظ می کند. بنابراین برای پروژه های اجرای سراميک کاری و کاشی و سنگ اسلب ، بهترین انتخاب قطعا چسب سراميک است.

قدرت چسبندگی زیاد

چسب سراميک همانند چسب سنگ از قدرت چسبندگی زیادی برخوردار است و به نسبت ملات که ممکن است ترکیب سیمان و ماسه آن نامتعادل باشد و در نتیچه چسبندگی لازم را نداشته باشد، چسب سراميک اینطور نیست و با استفاده از آن به هیچ عنوان مشکلاتی مثل لق شدن و افتادن سراميک را نخواهید داشت.

تمیزی کار

برای درست کردن ملات و مخلوط کردن ماسه و سیمان نیاز به فضای زیادی است و باعث کثیف کاری محیط هم می شود ولی با استفاده از چسب سراميک خبری از کثیف کاری نیست و فضای تمیزی را به شما تحویل می دهد.

 سرعت بیشتر در نصب

با استفاده از چسب سرامیک کف یا چسب سرامیک دیوار سرعت بیشتری برای اجرای کار خواهید داشت.

کاربردی برای تمام محیط ها

با به کارگیری چسب سراميک دیگر نگران سراميک کاری در فضای مرطوب و مناطق سردسیر یا گرمسیر نباشید و حتی می توانید از این چسب برای سراميک کاری محیط هایی که بیشترین تماس را با آب دارد مثل استخر، استفاده کنید.

قابلیت سراميک کاری روی سراميک 

با چسب سراميک به راحتی می توان سراميک را بر روی سراميک چسباند بدون آنکه نیاز به تخریب سراميک های زیری باشد.

قابلیت سراميک کاری بر روی هر محیطی 

از چسب سراميک می توان برای سراميک کاری روی آجر، موزاییک، کاشی و زمین استفاده کرد.

قابل استفاده برای مبتدی ها

با چسب سراميک کارتان آسان است و فقط کافیست مقدار مناسبی از چسب را بردارید و در محیط مدنظر بریزید و سپس سراميک را روی چسب فیکس کنید.

هزینه کمتر

مهم ترین مزیت چسب سراميک، هزینه کمتر آن است مخصوصا چسب سراميک پودری از نظر قیمتی مقرون به صرفه تر است.

کاهش وزن سازه نهایی

با توجه به اینکه چسب سراميک خیلی سبک تر از ملات ماسه و سیمان است و از طرفی برای سراميک کاری با چسب فقط به لایه نازکی از آن نیاز است، در نتیجه سازه نهایی سبک تر است.

روش نصب سرامیک با چسب

برای نصب سراميک با چسب با توجه به اینکه چسب پودری یا خمیری تهیه کرده اید، روش نصب متفاوت است.

نصب سرامیک با چسب سرامیک

نصب سرامیک با چسب خمیری

نصب سرامیک با چسب مخصوص سرامیک خمیری راحت تر است و فقط نیاز است که مقدار مناسبی از آن بر روی محل ریخته شود و پس از کاردک کاری، سرامیک بر روی آن قرار داده شود.

ضخامت چسب نباید زیاد باشد و برای هر یک متر مربع نیاز به حداکثر 3 کیلوگرم از چسب می باشد. حتما در زمان نصب سراميک از کاردک هم استفاده کنید تا چسب به طور یکنواحت در محیط پخش شود.

نصب سرامیک با چسب پودری

برای نصب سرامیک با چسب پودری، اول از همه باید چسب را به اندازه ای که نیاز است آماده کنید و حتما توجه داشته باشید که میزان آب زیاد نباشد. برای هر سه پیمانه از پودر، یک پیمانه آب در نظر بگیرید و ترکیب کنید تا مخلوط خمیری شکل درست شود.

بقیه مراحل مثل نصب با چسب خمیری است، به میزان لازم از چسب را بردارید و روی محیط بریزید و سرامیک را روی آن قرار دهید. نکته مهم سرامیک کاری با چسب سراميک پودری این است که حداکثر باید تا 20 دقیقه، سرامیک را روی چسب بگذارید و اگر خشک شود، قابل استفاده نخواهد بود.

پیش از سراميک کاری با چسب سراميک خمیری یا پودری حتما محیط کار را تمیز کنید تا هیچ گونه گرد و خاکی وجود نداشته باشد. بعد از قرار دادن سراميک بر روی چسب هم از چکش نرم استفاده کنید و با زدن ضربه های نرم، سراميک را فیکس کنید.

نتیجه گیری و خرید چسب سرامیک

قیمت چسب سرامیک در انواع مختلف آن متفاوت است و می توانید برای اطلاع از قیمت روز این چسب، با کارشناسان فروش مگا استون تماس حاصل بفرمایید. تیم فروش ، از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 شب پاسخگوی شما مشتریان عزیز می باشند.

سوالات متداول

  • بهترین چسب سرامیک کدام مدل است ؟

بهترین چسب سرامیک با توجه به نیاز کار تعیین می شود.

  • برای خرید چسب سرامیک به کدام فروشگاه مراجعه کنیم ؟

فروشگاه اینترنتی مصالح ساختمانی مگا استون، چسب سراميک پودری و خمیری را با تضمین کیفیت و قیمت عرضه می نماید.

  • قیمت چسب سرامیک چقدر است ؟

قیمت چسب سرامیک پودری و خمیری متفاوت است که می توانید برای اطلاع دقیق با کارشناسان فروش مگا استون تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  • کاربرد چسب سراميک چیست ؟

از چسب سراميک می توانید برای سراميک کاری کف و دیوار پذیرایی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و … استفاده کنید.

  • آیا چسب سراميک در مقابل رطوبت مقاوم است ؟

بله چسب سراميک در مقابل رطوبت نفوذ ناپذیر است و حتی می توان از آن برای محیط های در تماس با آب مثل استخر استفاده کرد.

  • مزیت چسب سراميک به نسبت ملات ماسه و سیمان چیست ؟

چسب سراميک در مقایسه با ملات ماسه و سیمان، ظرافت و تمیزی بیشتری به کار می دهد و سرعت کار با چسب بیشتر است.

Comments (01)

  • دادنوی

    پیش از 23 خرداد 1401 / 2 سال

    مزیت چسب‌ سرامیک پودری نسبت به خمیری چیه

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفت =