مزایای سنگ طبیعی اسلب برای نمای ساختمان - مگا استون
مزایای سنگ طبیعی اسلب برای نمای ساختمان

سنگ طبیعی بهترین گزینه برای نمای ساختمان می باشد که در پروژه های مختلف معماری فراوان استفاده می شود. برخی از ساختمانهای مسکونی و پروژه های تجاری در شهر از این نوع نمای بیرونی برای متمایز شدن از سایر ساختمان ها  استفاده می کنند .فراتر از ظاهر، سنگ اسلب های طبیعی تضمین هستند که بعد از ساخت و ساز برای مدت طولانی تری در شرایط بهتری ماندگاری دارند. در واقع، سنگهای اسلب طبیعی مزایایی مانند دوام، تطبیق پذیری و مقاومت بیشتر در برابر تغییرات ناگهانی دما را ارائه می دهند.

علاوه بر این، سنگهای طبیعی عایق حرارتی هستند که فضای داخل را در برابر تغییرات دماییی بیرون مقاوم می کند، زیرا سرما را در تابستان و گرما را در زمستان حفظ می کند.در ادامه، ویژگی‌های اصلی انواع سنگ‌های طبیعی برای نما را به تفصیل بیان می‌کنیم تا بتوانید یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با سبک پروژه ساختمانی شما مطابقت داشته باشد.

انواع سنگ طبیعی گرانیتی برای نمای ساختمان

سنگ طبیعی گرانیت رنگی روشن است که در نمای منازل بسیار پرطرفدار است، زیرا جدا از استحکام بسیار، دوام بالایی دارد. به دلیل ضخامت و محتوای کوارتز خود در برابر درجه حرارت بالا مقاومت می کند.

سنگ طبیعی آهک

سنگ طبیعی مرمر که ساخته شده از سنگ آهک طبیعی می باشد که از نظر شیمیایی یکی هستند وتفاوت در نحوه شکل گیری آنهاست و از کربنات کلسیم ساخته شده اند. به طور گسترده در کف و نماهای خارجی استفاده می شود. در آن مقادیر زیادی مواد معدنی وجود دارد که به همین دلیل است که می‌توان سنگ آهک را با سایه‌های مختلف پیدا کرد و به لطف ضخامت آن در برابر درجه حرارت بالا مقاومت می‌کند.

 

چسب سنگ طبیعی ساختمان 3

سنگ طبیعی مرمر

مرمر سنگی است که از سنگ های آهکی تشکیل شده است و به همین دلیل مرمریت دو رنگ یا سه رنگ خود را نشان می دهد. در خانه ها چه برای داخلی، خارجی و یا حتی در مبلمان بسیار رایج است. درخشش فوق العاده ای دارد که هیچ سنگ دیگری نمی تواند داشته باشد و این باعث می شود بسیار زیباتر به نظر برسد. دوام سنگ مرمر بسیار ارزشمند است، زیرا به عنوان سنگی با درجه تبلور بالا، بسیار بادوام است.نصب سنگ مرمر اسلب با چسب سنگ مرمر می تواند بر روی هر نمای بیرونی توپر چه در داخل و چه در خارج باشد.

سنگ طبیعی اسلب مرمر در برابر تغییرات ناگهانی دما بسیار مقاوم هستند و رنگ و بافت خود را برای مدت طولانی حفظ می کنند . بنابراین، اگر پروژه ساخت و ساز یا بازسازی را انجام می دهید ، به خاطر داشته باشید که برای نصب سنگ برای نمای ساختمان ، چسب های با کارایی بالا از خانواده مگا استون خریداری کنید.

در نظر داشته باشید که مگا استون یک چسب فوق العادی قوی با دوام بالا همراه با نصب آسان می باشد و برای سنگهای اسلب , برای نصب کاشی‌های پرسلان ، سنگ‌های طبیعی و چسب کاشی‌ و چسب سرامیک مناسب است .مواد شیمیایی ویژه ای که نصب پوشش های همراستا بر روی دیوار و کف را بهینه می کند.برای هر دو قسمت بیرونی و داخلی ساختمانهای مسکونی یا تجاری با انواع زیر ساخت قابل استفاده است.

 

مزایای استفاده از چسب سنگ مگا استون برای سنگهای طبیعی

  • نصب سنگهای بزرگ و نصب سنگ اسلب مانند سنگ طبیعی، چینی یا سرامیک را بهینه می کند.
  • طیف گسترده ای از کار را با ضخامت های 5 میلی متر تا 19 میلی متر را امکان پذیر می کند
  • با استفاده از چسب فوری مگا استون زمان نصب را بسیار کوتاه می کند و بین 2 تا 4 ساعت، چسبندگی بالایی بین سنگ و زیر ساخت برقرار می کند
  • وزن سنگ را بدون افتادگی یا لیز خوردن تحمل می کند
  • در برابر نوسانات دمایی چه در گرما و چه در سرما مقاومت بالایی دارد

 

 

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =