چسب قرنیز سنگ مگا استون - مگا استون
چسب قرنیز سنگ مگا استون

.

ثبت سفارش آنلاین

خرید چسب قرنیز مگااستون

آنلاین خرید کن !

چسب پرسلان

چسب قرنیز

امروزه استفاده از چسبهای ساختمانی مانند چسب قرنیز , چسب سنگ , چسب سنگ نماچسب کاشی پرسلان و چسب سنگ اسلب  به دلیل سهولت در استفاده و دوام و قدرت چسبندگی بالا بسیار پرکاربرد می باشد و الویت اول معماران و بنایان نسبت به روش سنتی مانند سیمانکاری و دوغ آب می باشد .مگا استون به عنوان تولید کننده برتر در چسبهای ساختمانی علاوه بر استفاده چسبهای سنگ برای سنگهای بزرگ و سنگین برای مصارف کارهای سبکتر مانند کاشی و قرنیز نیز چسب قرنیز را به به بازار ارائه نموده است .

در فرایند زیبا سازی دکوراسیون داخلی خانه، کاشی کاری از مهمترین قسمتهای خانه چه از لحاظ زیبایی و چه از لحاظ استحکام می باشد . یکی از چالشهای معماران و مهندسان دکوراسیون داخلی نحوه چنش کاشی در کف  و نقطه اتصال به دیوار می باشد که عموما تاثیر منفی و زشتی را ایجاد می کند که این نقطه ضعف را ععموما بانصب قرنیز مرتفع می کنند .

نصب قرنیز سنگ در جداره دیوار و کف برای اصلاح جزئیات و زیباسازی مورد اجرا قرار می گیرد، اما نصب قرنیز باید با ظرافت خاصی انجام بگیرد چون بخش مهمی از فرایند زیباسازی خانه است، نصب قرنیز  بر روی کاشی به صورت سنتی و دوغ آبی بسیار سخت و زمانبر بود که حتی زیبایی قرنیز را نیز از بین می برد  اما استفاده از چسب قرنیز بسیار آسان , سریع و زیبا بخش قرنیز شده است .

چسب قرنیز سنگ

در روند زیباسازی خانه، نصب قرنیز جزئی از هنر زیباسازی داخلی خانه است و استفاده از قرنیز  بیشتر شبیه اصلاح جزئیات است

چسب مخصوص قرنیز سنگ چسبی کاربردی در صنعت دکوراسیون داخلی

قرنیزها دارای اندازه , شکل و طرحهای متنوعی می باشند و از پرکاربردترین مصالح مورد استفاده در دکوراسیون داخلی ساختمانها هستند که در محل اتصال دیوار و زمین نصب می شوند و ارتفاع آنها ۱۰ سانتی متر تا ۱۵ سانتی متر می باشد. استفاده از مصالح مرغوب همچون کیفیت قرنیز , چسب قرنیز مناسب به جای روشهای سنتی  و همچنین کاربرد مصالح مانند کاشی، فولاد ضد زنگ، تخته های چوبی و غیره تاثیر به سزایی در اجرای دکوراسیون دارند .

عمدتاً نصب قرنیز برای محافظت از دیوار، جلوگیری از آلوده شدن دیوار با لگد زدن، و کاهش آسیب های ناشی از برخورد و تغییر شکل دیوار استفاده می شود.

در نصب قرنیز با چسب قرنیز به کاشی به چه چیزی توجه کنیم

  1. دیوار کاشی باید قبل از نصب قرنیز و زیر ساخت و ساز تمیز و 24 ساعت قبل از استفاده از چسب قرنیز با آب شستشو و مرطوب شده باشد. پس از آن، زاویه نصب، با توجه به میزان استفاده، آن را با زاویه ای ۴۵ درجه با ابزار برش برش داده شود.
  1. در طول فرایند نصب قرنیز ، می توان آن را از گوشه خارجی به هر دو طرف چسب قرنیز ر استفاده نمود . هنگام نصبقرنیز توجه داشته باشید که شکاف بین دو قرنیز در حالت حداقلی و همچنین ارتفاع لبه بالایی تمم سطح قرنیز یکی باشد.

۳- در صورت استفاده از شاقول در فرایند چسباندن قرنیز برای ایجاد همسطحی یکسان بر روی تمامی قرنیزهای نصب شده با چسب قرنیز ، شاقولهای تخته ای یا جیوه ای پیشنهاد می شود. البته استفاده از شاقولهای  نخ دار را می توان به طور موثری مثمر ثمر باشد، ول احتیاج به مهارت بیشتری می باشد و برای افراد عادی استفاده از آن مشکلتر است .

نصب قرنیز عموما فقط در کف اجرا نمی شود و در نقطه اتصال دیوار به سقف نیز کاربرد دارد که اجرا نصب آن بسیار سخت تر است و نصب آن به روش سنتی تقریبا غیر ممکن و یا بسیار سخت می باشد . استفاده از چسب قرنیز به دلیل قدرت چسبندگی زیاد و توان مقاومتی در برابر کشش و حرارت و از همه مهمتر سریع خشک شدن نصب قنیز را بسیار آسان می نماید.

چسب قرنیز فوری مگا استون این امکان را می دهد که در کمتر از 3 دقیقه قرنیز را به سطح دلخواه بدون نیاز به پایه و یا لوازم نگه دارنده چسباند و کمتر از چند ساعت کاملا خشک و حتی امکان جدا کردن دیگر به راحتی انجام نمی شود. چسب قرنیز مگا استون در برابر تمام عوامل فیزیکی و شیمیایی مقاوم بوده و حتی می توان عنوان کرد که این نوع نصب با چسب مادام العمر می باشد .

منبع عکس : decotarhco.com  

 

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 6 =